Tot seguit, el text del correu electrònic que he enviat, hui, 14 de març del 2023, a migdia, al servici "Atención al cliente" de Consum. Ja hem tractat aquest tema, almenys, en gener del 2022 (en aquest blog i tot) i, potser, amb Consum, en la tardor del 2022.
Nota del 15 de març del 2023: Les entitats (o bé empreses) de què diem que es passen la pilota són Consum i Caixa Popular. El 15 de març del 2023 apareix una entrevista de "VilaWeb" a Rosendo Ortí (director general de Caixa Popular) (https://www.vilaweb.cat/noticies/rosendo-orti-caixa-popular-a-partir-de-juny-els-bancs-comencaran-una-guerra-pel-passiu-i-remuneraran-els-diposits) i comenta "Nosaltres som coherents. Som una caixa valenciana, i el nostre idioma normal de comunicació amb els clients és el valencià. Hi ha clients que ho volen en castellà, i ho respectem". Doncs bé, la foto correspon a un correu electrònic que m'enviaren el 14 de març del 2023. El caramelet castellà de furtar i mentir està molt sucós. Mentirosos compulsius. ¡Que ben reflectit està el culte a lo patriarcal, cavallers! I ja es sap que "Del color del Rei, se tinyen els vassalls".
****
Bon dia,
Com he comentat en altres ocasions, no he pogut fer-vos una compra per Internet i, ara, com a opció més pròxima, més fàcil i adient, he triat fer la compra en Mercadona, com ja vos he explicat, hui, per telèfon.
Considere que hauríeu de donar més facilitats als compradors i, per tant, també als clients (soc soci vostre, si més no, des del 2001). Sembla que heu transformat un "Todo por la patria" en un "Todo por el bolsillo" [.] A banda, això va acompanyat de la vostra castellaniització cultural i comercial, d'abraçar vosaltres la cultura castellana (patriarcal) i, per tant, els valors que hi van adjunts. Vos adreceu en castellà als clients (vegeu, si no, els constestadors automàtics). No sou els únics d'aquest ram.
Ara bé: si els compradors decidíssem no invertir la confiança en vosaltres i, a més, vosaltres passeu la pilota a Caixa Popular; Caixa Popular ho fa al Parlament Europeu i la cosa continua i prossegueix, u, lo que fa..., és comprar al més pròxim, en aquest cas, Mercadona, tot i que no en sigueu soci.
A primeries del 2022, ja féieu una cosa semblant, les dues entitats. Teniu poca vergonya.
Per tot això, vos convide a obrir l'opció de fer un encàrrec per correu electrònic, com ja vos comentí en el 2022 i, així, fer possible que la pilota no passe d'entitat en entitat, fet que va en línia amb la patriarcalització de les dues empreses i, per descomptat, a la vostra subjugació a la cultura castellana del "buen rollo".
Atentament,
Lluís Barberà i Guillem
C/ Dr. Sabater Fornés, 16-2a
46970 Alaquàs
No de soci de Consum: 0160297.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada