diumenge, 17 de novembre del 2024

Caixa Rural de Torrent (del "Grupo Cajamar") menteix i manipula

Tot seguit, exposem el text d'un correu electrònic que he enviat hui a "Caixa Rural de Torrent", del "Grupo Cajamar".


****


<<Bon dia,

He fet totes les passes indicades per vosaltres, per a poder fer una gestió (afegir els darrers sis nombres de la carta de crèdit) i, tot i això, no em permet seguir a l'apartat següent: diu que no és correcte.

Altra vegada, demostreu que la banca online és una estafa.

I ho dic perquè també m'he passat amb Caixa Popular, àdhuc, fent els mateixos treballadors de l'entitat (¡i en l'oficina!), ELLS MATEIXOS, les passes que indiquen al client.

I, com que estic en grup de risc pel tema del Covid-19, vos reenvie aquest correu electrònic.

Sou uns mentirosos.

Atentament,

Lluís Barberà i Guillem 
C/ Dr. Sabater Fornés,16-2a
Alaquàs>>



2a part:

<<Un exemple més de "buenrollismo": "Del buen rollo a la hipocresía", com deia un apartat d'un article sobre com respondre a intents de manipulació externa d'una revista de psicologia cap al 2006>>.


4a part:

<< * "I ho dic perquè també m'ha passat">>.



****

1r. Diem que no tenim la clau per a entrar en el compte. Responen "No te agobies. Vamos a recuperarlas".

2n. Passem a "Recuperar contraseña de acceso a Banca Electrónica" i a indicar l'entitat (ací, la de Torrent, "Caixa Rural Torrent").

3r. Després d'un "¡Vamos allá!", demanen el NIF i veiem l'apartat "Últimos 6 dígitos de tu tarjeta de crédito, débito o prepago"Un exemple de "buenrollismo".

4t. Escrius els nombres de la carta de crèdit, prems per a que vegen que no ets un robot i passem a "Recuperar contraseña". En el meu cas, la carta de crèdit caducava en febrer del 2022. 

5é. Premem en "Recuperar contraseña".

i 6é. Apareix una pantalla en què posa "Se ha producido un error

Los datos introducidos no existen o son incorrectos. Por favor, vuelva a intentarlo revisando la información que ha indicado". Açò també ens apareix, en fer la gestió per mitjà de l'ordinador portàtil cap a les 13h. del mateix dia.

Aleshores, ¿quins nombres havíem de posar? ¿No hem seguit les indicacions que havien escrit al client? ¿O és que, com deien castellanoparlants, en l'escola, pels anys setanta i huitanta del segle XX en el País Valencià, prenen els clients com si fossen "subnormales profundos"? (Era el segon insult més gros que es deia, en singular, després de "hijo de puta". Això també forma part de la cultura). Espere que no...

perquè,

7é. els bancs i les caixes, sense cap cèntim, se'n van al clot.



Nota: Hem fet les passes, amb el telèfon mòbil (i hem plasmat aquests set punts, amb l'ordinador portàtil) cap a les 12h50 del 17 de novembre del 2024.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada